Domácí úkoly

KAŽDODENNÍ ČTENÍ ( cca 10minut ).

Pokud není zadaný text v čítance, čteme vlastní četbu.

LEDEN

21.1.

Čj str.60/12 – 10 vět

Čt – str.88

20.1.

Písanka1 – str.28 – dopsat

Do Pč donést zítra visačku od čaje s nitkou, pytlík nebudeme potřebovat

15.1.

Čj – PL 46/1,2 + písemný d.ú. , kdo neměl dnes

M – učebnice str.37/2 – 4 příklady – zopakovat

Zítra – teplé oblečení na ven – v TV jdeme ven

14.1.

Čj – str. 58/4 do sešitu

Čtení na str. 62

9.1.

Čj – str.57 – dělení souhlásek – zpaměti

M – opravit, dopočítat př. v sešitě, s rozpisem nebo bez v DS str. 69/1

Procvičujte počítání, některé děti nezvládají počítání do 10, s přechodem přes 10. V DS můžete počítat cokoli a kdekoliv zpětně od aktuální stránky ( nyní 69 ) , je tam toho spousta, + sloupečky ve složce

7.1.

Zítra budu prověřovat zvládnutí učiva – samohlásky, dělení slov na slabiky, grafické značení ( o, x ), druhy vět ( učeb. str. 56 )

Procvičujte automatizaci počítání do 10

6.1.

Donést věci do školy, složku, tv. úbor… Zítra si děti mohou donést darovanou knihu a 1 malý vánoční dárek

PROSINEC

11.12.

Naučit se zpaměti krátkou básničku z Čítanky – každý ji má určenou

6.12.

Naučit se zpaměti texty říkanek Měsíce – PL ve složce

4.12.

Čt – str. 54 – koleda

3.12.

M – procvičování př. se závorkami – rozpisem ( viz probrané učivo) – učeb. str. 31/4 – do pátku

Čt – str. 53 – Mikuláš – hlasité čtení

LISTOPAD

26.11.

Čj – PL dopsat cv.3

21.11.

Čls – režim dne – dokonči obrázek v sešitě, vybarvi – na pondělí 25.11.

18.11.

Čls – napiš do sešitu svoje datum narození, dokresli dárek ( na čtvrtek )

Písanka1 str.18 – 2řádky – přepiš 8 slov

13.11.

Čj – str. 37/4 – napsat do sešitu

Čítanka – str. 36 – hlasité čtení

6.11.

Čj – dokončit dvě věty v PL

M – dopočítat rakety, kdo nemá

5.11.

Čj – doplň. cvičení v sešitě

M – dokončit PL

ŘÍJEN

16.10

M – někteří žáci – dopíší 2.cvičení v sešitě

Čtení – čítanka str. 24 – 25 – komiks

Písanka1 – kdo nedopsal 5.řádek

8.10.

Písanka1 – str.8 – dopsat 3. a 4. řádek

7.10.

Čítanka str.19 – pomalé, hlasité čtení

ČLS – kontrola zápisů v sešitě Čls – doplnit adresy, nedopsaná cvičení. Zápisy a cvičení v sešitě jsou zároveń učivem, které si mají děti osvojit.

Každý měsíc po ukončení tématu si napíšeme opakovací testík. Tento čtvrtek 10.10. bude na téma škola a domov.

Umíme odpovídat na otázky pod textem v učebnici + zápisy v sešitě. Každou hodinu na začátku opakujeme probrané učivo, děti se na opakování připravují. Jsou aktivní a snaží se. Alespoň většina .

2.10.

Čj – abeceda zpaměti, kdo neumí

Čt – str. 13 – 14

1.10.

Čj – zopakovat abecedu

M – někteří žáci dopočítají cv. v PL – mají poznačeno

ZÁŘÍ

30.9.

Čj – napsat do sešitu abecedu, naučit zpaměti. Umíme skoro celou z angličtiny

Donést zítra vl. četbu

25.9.

M – dokončit poslední cvičení v PL

Čt – čítanka str. 8

18.9.

Čt – čítanka str. 5 – čtení básničky – HLASITĚ A POMALU PLYNULE

13.9.

Pokud je to možné, donést fotku nebo část fotky z prázdnin – vyrábíme Lapbook na téma Prázdniny, rámeček má 15 x 11cm.

Malé pravítko do pouzdra, průsvitné folie A4, A510. 9.Čj – některé děti (4) nenapsaly úkol do sešitu Čj – doplnit písmena abecedy. Dopište.Téměř celá třída splnila úkol, který jsme si včera cvičně zapsali do úkolníčku, což mě velmi mile překvapilo.Dnes – Čítanka str. 3 – básnička Těšíte se do školy – nácvik plynulého, popř. plynulého slabikovaného čteníM – zpaměti rozklad čísla 10 ( 1-9, 2-8, 3-7, 4-6,5-5…)